Medewerker contractbeheerder - Employee Benefits
Medewerker contractbeheerder - Employee Benefits
Medewerker contractbeheerder - Employee Benefits

Medewerker contractbeheerder - Employee Benefits

Administratie rondom de polissen van onze klanten die perfect op orde is, daar zorg jij voor. Je maakt polissen op en verwerkt deze na het beoordelen ervan op inhoud en volledigheid. De kwaliteit van de administratie en registratie is hierin erg belangrijk dus je werkt secuur en verliest het belang van een tevreden en zorgeloze klant niet uit het oog. In het Employee Benefits team waar je komt te werken, werk je zowel samen met collega’s als zelfstandig. We vinden het belangrijk dat er een goed teamgevoel is, dus werken we zowel op kantoor als thuis.

De belangrijkste eisen op een rij

  • MBO+ niveau
  • 32 - 40 uur (bespreekbaar)
  • Sterke affiniteit met administratieve (financiële) processen
  • Kennis van collectieve inkomensverzekeringen, zorg en pensioen is een pré
  • Pro actief en weet van aanpakken
  • Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering
  • Last but not least: humor, positief en plezier in het werk

Wat vragen wij van jou?

Bij VLC & Partners zijn we altijd op zoek naar verbetering dus ook jouw initiatief op verbeteringsmogelijkheden wordt gewaardeerd. Je denkt actief mee over hoe we de klant kunnen ontzorgen door de administratie aan de achterkant piekfijn te laten verlopen. Klant- en resultaatgericht werken doe je van nature en je kunt ook in drukke tijden het overzicht bewaren en de juiste prioriteiten stellen. Klanten willen goed en snel geholpen worden dus kwaliteit en snelheid moet je kunnen combineren.

Taken:

  • Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden
  • Controleren van formulieren
  • Opstellen van rapportages
  • Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie
  • Archiveren
  • Muteren in diverse portals van verzekeraars
  • Controleren en corrigeren van (sub)administraties

Hoe ziet een dag eruit?

Op basis van je agenderingen / processen en mailberichten bepaal je de prioriteiten van de dag. Gedurende de dag, meer regel dan uitzondering, kan een mail of telefoontje van een collega ervoor zorgen dat je prioriteiten anders worden. In gezamenlijk overleg bepaal je wanneer je deze spoedklus kunt oppakken waarbij klantbelang altijd voorop staat.

In de pauze even lekker naar buiten en wat lunchen, op zijn tijd genieten van de buitenlucht!

Daarna weer verder aan je voorgenomen planning, je belt met collega’s als niet duidelijk is wat wordt verwacht en je bespreekt de verwachtingen.  

Zo, wat aanvragen en rapellen eruit en de dag is weer voorbij gevlogen!

Wat hebben wij te bieden?

Bij VLC & Partners wordt je gedrevenheid beloond en daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. We willen graag dat je een baan hebt die goed in te passen is in jouw leven, die je energie geeft en een bijdrage levert aan de ontwikkeling van jouw talent.

 

Bij ons krijg je 28 vakantiedagen, waarvan 3 vakantiedagen zijn opgenomen in een keuzebudget. In dit budget zit ook de waarde van je vakantiegeld en een halve 13e maand. Het is aan jou (maandelijks) te bepalen hoe je dit keuzebudget in wilt zetten: extra verlof, extra pensioen of extra salaris. We bieden tevens diverse mogelijkheden om te werken aan je ontwikkeling en carrière binnen VLC & Partners.

De organisatie

VLC & Partners is dé Nederlandse adviseur op het gebied van risicomanagement, verzuim, pensioen en private insurance. VLC & Partners gelooft in durf en ondernemerschap. Onze medewerkers begrijpen waar het de klant om gaat en kennen de markt. Die kennis ziet de klant terug in onze aanpak. Onze specialisten helpen ondernemers en organisaties om risico’s inzichtelijk te maken, te beheersen en te verzekeren. Ook voor Private Insurance, verzekeringsadvies en financial planning voor welgestelde particulieren, DGA’s, zakelijke en medische professionals hebben we de beste adviseurs aan boord.

 

Ons bedrijf telt ongeveer 400 medewerkers. We werken voor klanten in heel Nederland vanuit onze vestigingen in Den Bosch, Den Haag, Breda, Tilburg, De Bilt en Apeldoorn. Jouw standplaats wordt Den Haag. Er is ook ruimte om deels vanuit huis te werken, maar we vinden het belangrijk en gezellig om collega’s te blijven zien op onze kantoren.