Medewerker debiteurenbeheer
 Medewerker debiteurenbeheer
 Medewerker debiteurenbeheer

Finance

Medewerker debiteurenbeheer

Heb je affiniteit met financiële administratie? En heb je reeds (enige) ervaring opgedaan binnen debiteurenbeheer en hoop je die kennis uit te kunnen breiden? Als je ook nog eens niet op je mondje bent gevallen zou dit een mooie nieuwe stap voor je kunnen zijn!

 

Wat ga je doen?

Als Medewerker Debiteurenbeheer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over betaalachterstanden. Op een empathische en heldere manier geef je inzichten in de mogelijkheden om betaalachterstanden op te lossen. Hierbij staat de samenwerking met de klant en het team centraal.

  • Je onderhoudt schriftelijk en telefonisch contact met debiteuren;
  • Bewaken van overschreden betaaltermijnen van klanten;
  • Je maakt betalingsafspraken en spreekt waar nodig de debiteuren aan op de betalingsregelingen;
  • Je signaleert knelpunten in de betalingen en onderneemt acties om deze te verhelpen;
  • Je verwerkt de betaalafspraken en regelingen in het systeem, zodat deze gemonitord kunnen worden.

Wat vragen wij?

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding (in de financiële richting is een pré, maar kennis kan ook door werkervaring zijn opgedaan);
  • Minimaal 32 uur beschikbaar;
  • Lef kunnen tonen, niet tevreden zijn met 'nee';
  • Je staat stevig in je schoenen en kan makkelijk doorvragen aan de telefoon;
  • Zowel zelfstandig als in een team goed kunnen werken.

We focussen ons in deze vacature niet op een bepaald aantal ervaringsjaren. We staan open voor frisse starters die middels stage of tijdens hun eerste baan ervaring hebben opgedaan binnen incassobeheer, maar een ervaren B2B-debiteurenbeheerder die reeds enkele jaren in het vak zit is ook zeker welkom om te solliciteren en zijn of haar kennis met ons te delen. Gezien de complexiteit van ons debiteurenbeheer is het  het belangrijkste dat je goed kan schakelen tussen diverse systemen en zin hebt om te leren van deze nieuwe uitdagende functie.

 

Wat bieden wij?

Bij VLC & Partners wordt je gedrevenheid beloond en daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. We willen graag dat je een baan hebt die goed in te passen is in jouw leven, die je energie geeft en een bijdrage levert aan de ontwikkeling van jouw talent.

Bij ons krijg je 20 wettelijke vakantiedagen. De 8 bovenwettelijke vakantiedagen zijn opgenomen in een keuzebudget. In dit budget zit ook de waarde van je vakantiegeld en een halve 13e maand. Het is aan jou (maandelijks) te bepalen hoe je dit keuzebudget in wilt zetten: extra verlof, pensioen of salaris. We bieden tevens diverse mogelijkheden om te werken aan je ontwikkeling en carrière binnen VLC & Partners.

De organisatie

VLC & Partners is dé Nederlandse adviseur op het gebied van risicomanagement, verzuim, pensioen en private insurance. VLC & Partners gelooft in durf en ondernemerschap. Onze medewerkers begrijpen waar het de klant om gaat en kennen de markt. Die kennis ziet de klant terug in onze aanpak. Onze specialisten helpen ondernemers en organisaties om risico’s inzichtelijk te maken, te beheersen en te verzekeren. Ook voor Private Insurance, verzekeringsadvies en financial planning voor welgestelde particulieren, DGA’s, zakelijke en medische professionals hebben we de beste adviseurs aan boord.

 

Je werkplek

Ons bedrijf telt ongeveer 400 medewerkers. We werken voor klanten in heel Nederland vanuit onze vestigingen in Den Bosch, Den Haag, Breda, Tilburg, De Bilt en Apeldoorn. Vanwege de standplaats van de overige teamleden, zal jouw standplaats Den Bosch zijn. Er is ook ruimte om deels vanuit huis te werken, maar we vinden het belangrijk en gezellig om collega’s te blijven zien op onze kantoren.

Solliciteren

Voor meer informatie over deze functie kun je per mail of telefonisch contact opnemen met Marlon Jansen, wervingenselectie@vlc-partners.nl of 073 692 47 94. We zien je motivatie en cv graag tegemoet! 

 

Acquisitie n.a.v deze vacature wordt niet op prijs gesteld.