Klacht melden


 

Heeft u een klacht?


Niet tevreden, laat het vooral weten

Wij onderscheiden ons door kwaliteit én persoonlijke aandacht. Daarom horen wij het graag wanneer -en waarom- u niet tevreden bent over onze dienstverlening. 
Problemen lossen wij graag voor u op. Als u dit formulier invult of naar ons toestuurt via klachten@vlc-partners.nl, dan reageren wij zo snel mogelijk. 

Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 1 tot 2 werkdagen een bevestiging van ons en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Soms lukt dat niet, maar ook dan krijgt u binnen 3 weken bericht.
 


Niet tevreden over de geboden oplossing?

Als u niet tevreden bent over de geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) via www.kifid.nl. Deze regeling staat open voor consumenten met klachten over particuliere verzekeringen. U kunt zich ook wenden tot de Burgerlijke Rechter, ook met klachten over zakelijke verzekeringen.