Persbericht: VLC & Partners neemt Kuysten Advies & Zekerheid over

VLC & Partners neemt per 1 juni 2019 de portefeuille over van Kuysten Advies & Zekerheid.

VLC & Partners neemt middelgroot advieskantoor Kuysten Advies & Zekerheid (Kuysten) over. VLC & Partners groeit met de overname naar 285 werknemers met een omzet van 38 miljoen euro. De overname van Kuysten sluit naadloos aan bij de groeiambitie van VLC & Partners om sterke en kwalitatief hoogwaardige partners toe te voegen

'Samen met de medewerkers van Kuysten, die onderdeel worden van VLC & Partners, bouwen we verder aan de hoogwaardige dienstverlening die klanten van ons gewend zijn,' aldus directievoorzitter Lando te Molder.

β€˜Deze overname biedt bovendien een toekomst vaste oplossing voor onze klanten,’ vervolgen Rianne en Pieter Kuijsten. β€˜De wederzijdse persoonlijke klik biedt vertrouwen voor uitbouw van onze dienstverlening en groeikansen in de markt.’

Wie is VLC & Partners?

VLC & Partners richt zich al 250 jaar met hoge kwaliteit dienstverlening op het gebied van risicomanagement, en advies en bemiddeling van verzekeringen op de zakelijke en particuliere markt.