Persbericht: VLC & Partners neemt Kuysten Advies & Zekerheid over

VLC & Partners neemt per 1 juni 2019 de portefeuille over van Kuysten Advies & Zekerheid.

VLC & Partners neemt middelgroot advieskantoor Kuysten Advies & Zekerheid (Kuysten) over. VLC & Partners groeit met de overname naar 285 werknemers met een omzet van 38 miljoen euro. De overname van Kuysten sluit naadloos aan bij de groeiambitie van VLC & Partners om sterke en kwalitatief hoogwaardige partners toe te voegen

'Samen met de medewerkers van Kuysten, die onderdeel worden van VLC & Partners, bouwen we verder aan de hoogwaardige dienstverlening die klanten van ons gewend zijn,' aldus directievoorzitter Lando te Molder.

‘Deze overname biedt bovendien een toekomst vaste oplossing voor onze klanten,’ vervolgen Rianne en Pieter Kuijsten. ‘De wederzijdse persoonlijke klik biedt vertrouwen voor uitbouw van onze dienstverlening en groeikansen in de markt.’

Wie is VLC & Partners?

VLC & Partners richt zich al 250 jaar met hoge kwaliteit dienstverlening op het gebied van risicomanagement, en advies en bemiddeling van verzekeringen op de zakelijke en particuliere markt.