VLC & Partners lanceert nieuw bedrijfsonderdeel voor doelgroep Business Professionals

VLC & Partners lanceert nieuw bedrijfsonderdeel voor doelgroep Business Professionals

Met de samenvoeging van de labels binnen VLC & Partners die zich richten op de doelgroep Business Professionals is een unieke positie op de Nederlandse markt bereikt. Koekenberg van Vuuren, Mutsaerts, Buro Merks én VLC & Partners slaan de handen ineen voor dienstverlening aan advocatuur, notariaat, accountancy en architectuur. Bundeling van deze complementaire bedrijven tot één bedrijfsonderdeel leidt tot een unieke aanpak voor de doelgroepen. De onderscheidende propositie bestaat uit hoogwaardig advies, een claims-aanpak op het hoogste niveau en een breed en diep volmacht-assortiment, onder andere gericht op beroepsaansprakelijkheid en arbeidsongeschiktheid,  

Binnen de nieuwe business line ‘VLC & Partners | Business Professionals’ staat de gemeenschappelijke werkwijze centraal voor de doelgroep waarin de combinatie van de expertises van alle labels zorgen voor een unieke propositie. De expertise van Buro Merks zit al van oudsher in consultancy en verzekeringen voor het notariaat en de advocatuur. Binnen Mutsaerts is er veel ervaring met specifieke producten zoals de M- AOV en M- ORV en advies aan  business professionals. Koekenberg van Vuuren is dé aansprakelijkheidsspecialist voor business professionals.

Lando te Molder (algemeen directeur VLC & Partners): “Belangrijk onderdeel van de strategie van VLC & Partners is de focus op sectoren en niches waarin we willen uitblinken. De expertise die we hebben ontwikkeld op de doelgroep Business Professionals is daar een uitstekend voorbeeld van. Door de bundeling van krachten ontstaat een unieke en sterke adviseur voor de doelgroep. Vooral de professionaliteit, grondige markt- en materiekennis en het dagelijkse streven om voor advocaten, notarissen, accountants en architecten de beste oplossingen te bieden, verbindt de merken en de mensen die er werken.”

Erik Stoffels (MT business professionals): “We kijken uit naar de samenwerking. Samen kunnen we de beste resultaten bereiken voor de klant. De doelgroep kenmerkt zich door een kritische houding en sterke ambitie. En dat verdient de juiste kennis. Deze gespecialiseerde kennis kunnen we in het samenwerkingsverband als beste bieden”. 
 

 

Meer weten over Business Professionals?
Erik Stoffels

Wilt u meer weten?
Erik Stoffels staat voor u klaar.