Winnaars jaarlijks performance onderzoek

Winnaars jaarlijks performance onderzoek

Elk jaar beoordeelt VLC & Partners aan de hand van ruim 20 criteria de dienstverlening van verzekeraars van inkomens- en verzuimverzekeringen. Hierbij wordt gekeken naar innovatie, ICT platformen, klantenservice, doorlooptijden in de administratie, bereikbaarheid en nog vele andere zaken. Ook dit jaar zijn verzekeraars weer zeer benieuwd naar de resultaten en de terugkoppeling. 

Bij VLC & Partners vinden wij dat een verzekering niet alleen beoordeeld moet worden op basis van premie en voorwaarden, maar ook op basis van de dienstverlening van de aanbieder. Daarom kijken we verder dan alleen de premie die een verzekeraar vraagt voor een verzekering.

Omdat wij verzekeraars als business partners zien vinden wij het belangrijk om samen te leren en elkaar te versterken. Juist daarom zijn wij van mening dat we verder moeten kijken voor onze klanten. Met onze feedback aan de verzekeraars hopen wij een bijdrage te kunnen leveren aan het verbeteren van de dienstverlening aan onze klanten.

Naar aanleiding van ons onderzoek zien wij dat verzekeraars verbeteringen aanbrengen in het administratieve proces en doorgaan met het ontwikkelen van online platformen om klanten meer gemak te bieden. Over 2020 zien wij een hogere score in de volle breedte ten opzichte van 2019. We zien desondanks nog veel ruimte voor verbetering bij alle partijen in de markt. Een aantal partijen hebben positieve uitschieters en worden als winnaars in hun categorie door VLC & Partners in het zonnetje gezet.

Wij feliciteren namens VLC & Partners:

  • Allianz: De grootste verbeterslag, Marc Oomen 
  • De Goudse: Het beste account team, René de Peuter
  • De Amersfoortse: De beste dienstverlening aan klanten in 2020, Frank Holierhoek

 

De winnaars zullen de prijs persoonlijk overhandigt krijgen zodra dit weer veilig kan en mag. Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met Daniël Rijnbeek of Pim van de Wiel.